יעיל נוע
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-5509148
מדיניות רכישה והחזרת מוצרים

מדיניות רכישה והחזרת מוצרים

לקוחות נכבדים,

אנו שמחים שבחרתם לרכוש את מוצרינו באמצעות אתר יעיל נוע שופ. ריכזנו עבורכם בצורה פשוטה, ברורה ומתומצתת את עיקרי מדיניות האספקות, ההחזרות והביטולים שלנו.
אם בכל זאת יש לכם שאלה או בקשה, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בטלפון: 03-5509148, בפקס: 03-5507969 או באמצעות המייל:  sales@yail-noa.co.il בימים א' - ה' בין השעות 08:00-17:00.

מדיניות אספקת מוצרים:

  • הרכישה באתר יעיל נוע SHOP הינה באמצעות כרטיס אשראי בתוקף בלבד. לא תתאפשר רכישה במזומן או שיקים.
  • מינימום גובה הזמנה 170 ש"ח. לא תתאפשר רכישה בסכום הנמוך מסכום זה.
  • אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
  • זמני אספקת המוצרים - תוך 14 ימי עבודה. זמני האספקה כוללים בחישוב אך ורק ימי עסקים (א' - ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ושבתון). אנו עושים מאמץ לקיום המוצרים במלאי ולעמידה במחירים לאורך זמן. אולם, אלה עשויים להשתנות מכורח הנסיבות.
  • משלוח המוצרים יתבצע באמצעות שירות שליחים (בעלות של 53.10 ש"ח כולל מע"מ למשלוח לבית עסק ולכתובת שאינה בית עסק). לחלופין, באפשרותכם לאסוף עצמאית את הסחורה מהמרכז הלוגיסטי של החברה ביבנה. באפשרותכם לבחור את אפשרות המשלוח המועדפת עליכם במעמד ביצוע ההזמנה, בחלונית דמי המשלוח.
  • כתובת המרכז הלוגיסטי של יעיל נוע לאיסוף עצמי: רימון 15, פארק תעשיות חבל מודיעין. טל: 03-5509148 שלוחה 230. שעות הפעילות: ימים א' - ה' בין השעות 08:00 - 17:00.
  • דמי המשלוח יחוייבו במלואם ביחד עם התשלום הראשון.
  • איסוף עצמי - במידה ונבחרה האפשרות לאיסוף עצמי של המוצר כאמור לעיל, עליך לציין זאת בביצוע תהליך ההזמנה. האחריות על המוצר בזמן ההובלה העצמית הינה על הלקוח. יש לתאם את האיסוף מראש ולהצטייד בת.ז של המזמין או ביפוי כוח מתאים כתנאי למסירה.


החזרות וביטולי עסקאות:

א. כל הרוכש מוצר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").

ב. להלן בקצרה הוראות הביטול (הוראות הביטול המלאות מפורטות בחוק הגנת הצרכן ונוסחם המלא מחייב):

1.  ברכישה של מוצר - מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר.

2. ברכישת שירות - בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

ג. ביטול של עסקה יעשה בכתב באמצעות הפקס ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני.

ד. תוצאות הביטול עקב פגם:
במקרה של ביטול עקב פגם מוכח במוצר תחזיר יעיל נוע שופ בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את יתרת החיוב בשל העסקה כולה ולא תגבה דמי ביטול כלשהם.

ה. תוצאות הביטול שלא עקב פגם:
במקרה של ביטול שלא עקב פגם, תחזיר יעיל נוע שופ בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ולא תגבה ממבצע הפעולה סכום כלשהו, למעט דמי ביטול מוסכמים ומוערכים מראש בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. יובהר ויודגש, דמי הביטול יכול שיגבו ע"י יעיל נוע שופ באמצעות כרטיס האשראי. אם בעת ביטול העסקה כבר קיבלתם את המוצר, עליכם החובה להחזרת המוצר למחסן יעיל נוע שופ, על חשבונכם כשהוא במצב טוב ותקין וראוי לשימוש.

חשוב לציין, כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין המשלוח גם אם טרם קיבל את המוצר, וזאת במידה ובעת הביטול המוצר כבר נאסף באמצעות חברת השילוח.

יובהר ויודגש: ביטול העסקה מותנה וכפוף לכך שהמוצר יוחזר ליעיל נוע שופ באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא וכשהוא שלם ותקין וראוי לשימוש.

דעו: לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שהורכבו, אלא באישור מראש של יעיל נוע.

האמור בסעיף זה לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן.